Producent nowoczesnych łóżek tapicerowanych oraz narożników do salonu.

W naszej ofercie znajdą Państwo meble do sypialni takie jak łóżka tapicerowane i kontynentalne oraz materace.

Ofertę wzbogacają meble tapicerowane do salonu takie jak Narożniki, Fotele i Zestawy wypoczynkowe. 

Kontakt

Regulamin

  1. ZASADY OGÓLNE
  2. WYSYŁKA TOWARU I FORMY PŁATNOŚCI

III. REKLAMACJE I GWARANCJA

  1. ZWROTY TOWARU
  2. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
  3. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH KLIENTÓW

VII. INFORMACJE I OPISY TOWARÓW

VIII. ZAKUPY NA RATY

REGULAMIN ZAKUPÓW

Ilekroć w niniejszym regulaminie jest mowa o sklepie należy przez to rozumieć sklep internetowy sjamexmable.pl, sprzedający towary za pośrednictwem sieci internetowej, działający pod adresem internetowym https://sjamexmeble.pl/

Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym sjamexmable.pl  prowadzony jest przez SJAMEX MEBLE Łukasz Boryczka, Rzetnia 54, 63-600 Kępno, NIP 5140118916, REGON 251615187 wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

  1. ZASADY OGÓLNE

Sklep prowadzi sprzedaż towarów na podstawie zamówień składanych na stronie internetowej sjamexmable.pl poprzez „Koszyk”, bądź zamówienie e-mail złożone pod adresem e-mail: biurosjamex@gmail.com

Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mailem potwierdzenie jego dokonania wraz ze szczegółami, po czym zamówienie zostaje dodatkowo potwierdzone przez obsługę sklepu telefonicznie lub e-mailem.

Warunki zamówienia obowiązują od momentu potwierdzenia zamówienia przez sklep.

Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu Internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

Realizacja zamówienia rozpoczyna się, gdy spełnione są poniższe warunki:

– otrzymanie potwierdzenia wpływu zaliczki (tj. co najmniej 30% sumy zamówienia) na rachunek bankowy firmy lub za pośrednictwem szybkich płatności Pay U lub

– poprzez wpłacenie całości kwoty na rachunek bankowy firmy lub za pomocą szybkich płatności Pay U

– otrzymaniu przez klienta faktury zaliczkowej drogą e-mail ze wszystkimi danymi zamówienia i obowiązującymi cenami oraz zmianie statusu zamówienia na „W trakcie realizacji”

Numer rachunku znajduje się na stronie internetowej . Klient otrzyma go również w e-mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia.

Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje w kolejności wpływu potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

Do każdej przesyłki z towarem, bądź drogą e-mail sklep dołącza dowód sprzedaży (fakturę lub paragon).

Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto). Cena obowiązująca na dokumentach sprzedażowych nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie Internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania sprzedaży promocyjnych i wyprzedaży na swojej stronie internetowej bądź wprowadzania w nich zmian.

Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem, a Sklepem. W przypadku, gdy Nabywcą nie jest konsument, zakres odpowiedzialności sprzedawcy względem Klienta określany jest przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – kodeks cywilny, zmodyfikowane, działem V niniejszego regulaminu.

Jeżeli towar posiada do wyboru kolory, (bądź inne cechy, typu: kształt, rozmiar itp.) to należy je podawać e-mailem lub telefonicznie po złożeniu zamówienia lub poprzez wybór z próbnika na poziomie podstrony z zamawianym produktem, lub w miejscu „Uwag do zamówienia”.

Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin.

  1. WYSYŁKA TOWARU I FORMY PŁATNOŚCI

Forma płatności wybierana jest podczas wypełniania formularza na stronie internetowej sklepu. Klient może wybrać następujące formy płatności:

płatność przelewem na rachunek bankowy sklepu (co najmniej 30% zaliczki, reszta kwoty płatna gotówką

płatność poprzez system PayU (dostępne płatności kartami MasterCard/Visa i szybkie przelewy)

płatność przy odbiorze (tylko przy standardowych wymiarach mebli)

Czas realizacji zamówienia od 2 do 4 tygodni. Czas dostawy mebli niewymiarowych (na zamówienie) może się wydłużyć.

Dostawa towaru odbywa się w sposób wybrany przez klienta – określony w zamówieniu i obejmuje dostawę tylko pod dom (budynek mieszkaniowy wielorodzinny/inny obiekt budowlany) Klienta (bez obowiązku wniesienia zamówienia do środka) Opcja wniesienia jest możliwa tylko po wcześniejszym ustaleniu tego z obsługą sklepu. Opcję wniesienia zgodnie z regulaminem dostaw towar zostanie wniesiony na maksymalnie czwarte piętro budynku, do pierwszego pomieszczenia w mieszkaniu, bądź domu, o ile warunki na miejscu wniesienia pozwolą na dokonanie tej czynności bez szkody. Przewoźnik ma prawo odmówić wniesienia jeżeli uzna, że warunki nie spełniają powyższych standardów.

Sposób dostawy:

Odbiór własny – 0,00zł

Pozostałe formy dostawy reguluje cennik dostaw dostępny na stronie

Sklep ma obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad. Każdy produkt oferowany w sklepie jest nowy i pełnowartościowy, chyba że jego opis stanowi inaczej.

 

III. REKLAMACJE I GWARANCJA

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są 2-letnią gwarancją producenta.

Gwarancjom nie podlega produkt, który jest niewłaściwie użytkowany, tj. niezgodnie ze wskazaniami producenta.

W przypadku wad nie wynikających z winy producenta kosztami naprawy obciążony zostanie klient (o ile wyrazi uprzednią zgodę na akceptację ceny przeprowadzenia odpłatnej reklamacji).

Podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego konsumentem z tytułu odpowiedzialności za wady fizyczne lub prawne rzeczy (rękojmia) określa ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.

Roszczenia z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub prawne rzeczy oraz roszczenia z tytułu gwarancji można składać na biurosjamex@gmail.com.

Sklep ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sklepu w powyższym terminie oznacza, że uznał reklamację za uzasadnioną.

W celu dokonania niezbędnych w niektórych przypadkach oględzin w celu ustalenia sposobu rozpatrywania reklamacji Klient zostanie poproszony o udostępnienie mebla odpowiednim rzeczoznawcom wskazanym przez sklep, lub udostępnienie i przetransportowanie mebli bez dodatkowych koszt

W przypadku, gdy do wykonania naprawy niezbędne będzie przetransportowanie mebla do miejsca, gdzie zostanie wykonana naprawa Klient poproszony będzie do udostępnienia mebla i przetransportowania na koszt sklepu do powyższego miejsca.

Prośba o udostępnienie Towaru nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sklepu do reklamacji Klienta, oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sklepu demontażu wadliwego Towaru i ponownego zamontowania Towaru po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

  1. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (KONSUMENCI)

Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość w przypadku zakupu produktów, określonych jako podlegających prawu zwrotu w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:- pisemnie na adres: SJAMEX MEBLE Łukasz Boryczka, Rzetnia 54, 63-600 Kępno,  w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biurosjamex@gmail.pl

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Zwroty ”. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

Bieg terminu do odstąpienia od umowy dla umowy, w wykonaniu której Sklep wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) rozpoczyna się od objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta będącego konsumentem lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:

obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo

polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów;

dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Sklep ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta będącego konsumentem o odstąpieniu od umowy, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta będącego konsumentem sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient będący konsumentem, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sklep nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Klienta będącego konsumentem, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta będącego konsumentem do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta będącego konsumentem dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Klient będący konsumentem ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar do Sklepu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru na koszt Klienta.. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Klient będący konsumentem może zwrócić Towar na adres: SJAMEX MEBLE Łukasz Boryczka, Rzetnia 54, 63-600 Kępno

Klient będący konsumentem ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez Klienta będącego konsumentem od umowy, które obowiązany jest ponieść ww. konsument:

Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Klient będący konsumentem ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

W przypadku Towaru będącego usługą, której wykonywanie – na wyraźne żądanie konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w zakresie asortymentu oferowanego przez sklep w odniesieniu do umów:
  2. a) o świadczenie usług, jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sklep utraci prawo odstąpienia od umowy;
  3. b) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  4. c) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sklep do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sklep świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;
  5. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

Niniejszy dział Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów nie będących jednocześnie konsumentami.

W wypadku Klientów nie będących jednocześnie konsumentami Sklep ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności w Formularzu Zamówienia oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.

Klient nie będący jednocześnie konsumentem zobowiązany jest do wykonania swojego zobowiązania z tytułu Umowy Sprzedaży (tj. w szczególności zapłaty ceny i odbioru Produktu) niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.

Produkty będące przedmiotem Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem nie będącym jednocześnie konsumentem pozostają własnością Sklepu do uiszczenia ceny i kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży.

Z chwilą wydania przez Sklep Towaru przewoźnikowi (w przypadku gdy przewóz nie jest realizowany środkami lokomocji sklepu), przechodzą na Klienta nie będącego jednocześnie konsumentem korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy. Sklep w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia jej do przewozu aż do jej wydania Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

W wypadku Usługobiorców nie będących konsumentami Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.

Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy – Sklepu w stosunku do Usługobiorcy/ Klienta nie będącego jednocześnie konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży. Usługodawca/Sprzedawca – Sklep ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego jednocześnie konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego jednocześnie konsumentem.

Przedsiębiorca nie będący konsumentem nie ma prawa korzystać z rękojmi.

Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi.

  1. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH KLIENTÓW

Administratorem danych osobowych użytkowników sklepu jest Właściciel sklepu SJAMEX MEBLE Łukasz Boryczka, Rzetnia 54, 63-600 Kępno, NIP 5140118916, REGON 251615187 wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Wypełnienie przez Klienta formularza zakupu albo przesłanie zamówienia przez inne środki komunikacji równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie podanych danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówień w ramach działalności handlowej sklepu.

Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do dokonywania transakcji w ramach serwisu sjamexmeble.pl. Brak podania danych osobowych uniemożliwia utworzenie konta w serwisie oraz dokonywanie transakcji w ramach serwisu. Podane dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a), lit. b) i lit. f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), a także w oparciu o pozostałe przepisy wdrażające lub uzupełniające RODO, w tym w szczególności przepisy Ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych. Twoje dane będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne lub wymagane przepisami prawa, w zależności od podstawy przetwarzania danych osobowych.

Każdy Klient zarejestrowany w sklepie ma prawo wglądu w swoje dane osobowe, ich zmiany, a także ich usunięcia.

Szczegółowe informacje dotyczące polityki prywatności i zasad przetwarzania danych osobowych Klientów zawiera dokument „polityka prywatności”.

VII. INFORMACJE I OPISY TOWARÓW

O ile źródło informacji o towarze nie zostało określone w szczególny sposób, podstawą dla jej przygotowania jest towar, którego nazwa i producent prezentowane są na stronie sklepu internetowego, tekst udostępniony przez producenta dla promocji towaru lub ogólnie dostępne informacje. Informacje te, podobnie jak zdjęcie służą wyłącznie do publicznej sprzedaży towarów i nie mają żadnego innego handlowego wykorzystania. Prezentacja ww. informacji jest zgodna z Art. 9 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

Informacje i opisy towarów umieszczone na stronie sklepu internetowego wykorzystywane są w dobrej wierze, z zamiarem pośredniego przysporzenia korzyści majątkowej właścicielowi praw autorskich przez sprzedaż jego towarów, na podstawie art. 33 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z 4 lutego 1994 r. Jeżeli właściciel praw autorskich ma zastrzeżenia co do ich wykorzystania, Sklep prosi o przekazanie takiej informacji, a powstały błąd zostanie niezwłocznie naprawiony, zgodnie z wymaganiami przekazanymi przez właściciela praw autorskich.

Zamieszczone zdjęcia produktów mają charakter poglądowy.